The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 15 oktober 2011

Suck...


Då har man gjort det igen.. Vaknade i morse med VÄRLDENS huvudvärk. Visst att jag är grymt förkyld i övrigt, men Niclas tyckte att vi skulle gå till UMAS, så det var bara att lyssna på min vise man och traska iväg. Jag har aldrig klagat över att solen skiner i den bemärkelsen, men idag var den över jävlig! Jag har aldrig varit så ljuskänslig som jag var idag... Inge roligt allt.. Stackars Cornelia och Niclas som fick sitta på sjukan i nästan 6 timmar en lördag för att jag inte kan fungera som alla andra när det gäller förkylningar.. Men ja ja. Så kan de gå.

Denna gången slapp jag i alla fall att göra ryggmärgsprov och röntga huvudet, läkaren konstaterade att det är en kombination av extrem spännings huvudvärk och en liten lätt släng av hjärnhinneinflammation...... igen....
Så fick gå hem med 100 stycken 1 grams panodil med ordinerad vila..
Och på måndag är det deadline på tidningen.. Jag är glad över att jag bara har ett par bilder att hitta!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar