The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 9 oktober 2011

MysPys Lördag

Igår träffade jag mina bonus-barn för första gången.. Ja.. Jag vet att det har tagit en jävla tid, men det är inget man kan göra något åt. Jag var inte speciellt nervös, men det berodde kanske på att jag passade på att jobba lite under tiden vi väntade på att Niclas skulle komma med Nova och Lex.

Så jag och Cornelia tog bussen mot Drottningtorget för att intervjua en massa bönder på Bondens egen marknad. En marknad där producenterna kommer med sina produkter, allt från fisk, bröd och rotfrukter till honung, bakade godsaker och shitakii svampar.





Efter att jag hade jobbat färdigt så gick vi till en restaurang och åt lunch med alla våra tre barn. Hur mysigt som helst!


Cornelia


Lex


Nova


Efter att ha ätit oss mer än mätta så gick vi till Kungsparken för att mata ankorna och leka på en lekplats vid Mariehage. Fast vi tog en snabb paus vid ren-statyn.










Niclas gick och lämnade barnen och under tiden så satt jag och Cornelia och tog det lugnt vid Erikslust. På kvällen fick jag gå till Victoriateatern igen för att mingla under Eldkvarns sista spelning. Och jag fick träffa Plura. Han är verkligen lika soft i verkligheten som på TV. Denna dagen var verkligen helt underbar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar