The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 25 oktober 2011

Mer akryl :)



Tisdag... Mycket lättare att vakna idag än igår.. Var uppe över en timme innan klockan ringde. Men jag var hos sjukgymnasten igår (ordinerat av sjukan..) så är så mör och öm i hela kroppen. Hon tryckte på punkter i min nacke och axlarna som gjorde att jag trodde att hela mitt huvud skulle explodera! Men det gjorde det inte. :)

Igår började jag måla en tavla till Elin också. (inte den som ligger här uppe) Jag är verkligen extrem förälskad i akryl! Och Niclas är smått glad över att det inte tar lika mycket plats som scrapbookingen eller något annat pyssel. Det är ju bara en låda med färger och en pensel som behövs. Så stökigt blir det ju inte heller. :D
Tavlan till Elin är inte helt klar än, men den ska bli det idag är tanken. Men först ska jag iväg till läkaren och sen till jobbet på kritik-möte. Det blir lite slag på fingrarna såhär i början kan jag tänka mig. Chefen är inte helt glad över att jag inte riktigt kan hålla mig innanför ramarna när det gäller centrum. Men det händer ju så mycket annat spännande runt omkring jue... Men men, får se vad han säger. Tidningen ges i alla fall ut på fredag! Det ska bli hur spännande som helst att se sitt första alster!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar