The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 31 oktober 2011

Mitt första nummer!


KOLLA KOLLA KOLLA!! Den första tidningen jag har varit med och gjort är släppt! Jag kan inte göra mycket annat än att känna mig extremt stolt! Jag och Elin var iväg och shoppade idag på dagen i fredags så Niclas hämtade Cornelia på dagis och la mitt första nummer på vardagsrums bordet. I'm so proud!!



Senare på kvällen så hade vi Bulten, Ivana, Andy, Sanna och Thomas på besök. Niclas och Bulten satt hemma och umgicks och kollade till Cornelia medan jag, Elin, Ivana och Andy gick till Spice. Kvällen blev verkligen helt fantastisk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar