The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 25 oktober 2011

Höst!


 Idag har det varit sjuuukt stressigt! Möte hos läkaren, möte på jobbet och springa till biblioteket mellan mötena, massor att göra.. Men man har ju alltid tid att ta en bild eller två, så det fick bli ett foto på Gamla Kyrkogården vid Gustav Adolfs Torg. Jag älskar verkligen höstens färger! Många blir ju så down på hösten iom att det blir mörkt, kallt och humöret sviktar. Men inte jag! Jag gillar hösten, dess färger och det faktum att man med gott samvete kan ligga på soffan med en bok och bara mysa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar