The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 12 oktober 2011

Made with sugar and love


Mannen min fyller år.. Det känns verkligen helt overkligt att jag fortfarande är lika nykär som när jag träffade honom för första gången. Vi är precis likadana mot varandra som vi var från dag 1, och om jag inte misstar mig, så är Niclas precis lika nykär i mig som jag är i honom. Helt underbart!

Hur som helst, så fick Niclas höra på jobbet idag att det var dåligt att han inte hade med sig fika på sin födelsedag, så jag ställde mig och bakade en mega tårta!
Choklad botten, vitchoklad mousse, mjölkchoklad mousse och smörkräm under den hemma gjorda sugarpasten. Och ja, rosorna och chokladen har jag själv gjort också. Jag gjorde en annan tårta tidigare idag med Ahlgrens bil- och jordgubbs mousse, men jag blev inte speciellt nöjd, så valde att inte ta kort på den utan bara äta den. :P Och ja, den var kanonas-bananas god!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar