The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 2 oktober 2011

Tripp till Nybro

Jag har inte varit i Nybro sen jag flyttade, och det är ju ett tag sen nu.. Men iom att jag ska hämta Cornelia så tog jag tillfället i akt och åkte till Jenny dagen innan jag får henne levererad. Så det har blivit bebis-gos, kattunge-gos och en massa skratt! Det enda jag saknar med Nybro är vännerna och deras familjer..


Neo & Sandra


Neo & Sandra


Neo & Sandra


Gose-Thilde


Misan och hennes bebisar och Bosse


En skit-glá Neo-besse


 Snacka om att vara en effektiv mamma. Amma bebisar och äta samtidigt!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar