The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 21 november 2011

Akryl!

Ryktet om mina akryltavlor sprider sig! Haha! Så Bulten gjorde en beställning på två tavlor med forn nordiskt motiv till sitt sovrum. Så han dumpade av canvas tavlor för några veckor sedan. Och nu är de klara!





Jodå. Jag är förhållandevis nöjd faktiskt.

Dessutom fyller min lilla favorit Elin 20 den 2:a december. Så fick för mig att måla en tavla till henne för någon månad sedan. Och den blev också bra. :)

Man ser iaf att det är min lilla räka! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar