The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 23 november 2011

Ja må jag leva!

Jepp! Jag blev äldre igår. Fast, egentligen kändes det precis som en vanlig sketen tisdag, fast med trevliga inslag av paket. ^^, Vem gillar INTE paket liksom?! Dessutom gav min lilla snutte-fis mig frukost på sängen. Mamma hade skickat paket på posten som jag hämtade i förrgår, som jag öppnade igår på morgonen. Och jag har verkligen DREGLAT över denna mojjäng som även finns på Kökskompaniet på Triangeln. Men det är en sån grej som man verkligen verkligen vill ha, men som jag sen inte lägger pengar på själv. Men nu har jag en, i den bästa storleken dessutom! Så här ska det spritsas!


Min älskade och fruktansvärt kärleksfulla sambo, jävlades med mig konstant hela dagen, fast han inte ens var hemma.. Han hade lagt paketen jag skulle få, mitt på köksbordet så jag gick förbi dem flera gånger på dagen. Men jag lyckades faktiskt hålla mig till han och fisen kom hem på eftermiddagen. Så för att distrahera mig själv, så satt jag och fixade julkort och annat pyssligt. Men paketen låg verkligen och hånflinade mot mig hela dagen! Dessutom ser man ju köksbordet från vardagsrummet, så det var svårt, men jag höll mig till Cornelia sparkade upp mig från golvet för att öppna paket.



Så min älskade sambo hade köpt 2 muffins plåtar, en bok om cupcakes med silikonformar till, en bok om macroner med sprits och tyllar till och en gasol brännare!! Så här ska det göras bakverk!
Det är ju helt otroligt att min familj vet preciiiis vad jag vill ha! It's AWESOME!

Och min underbara syster (som fyllde 25 den 21/11, GRATTIS!!) köpte en t-shirt till mig. Hon har själv en likadan, och när hon visade mig den i ett mms så blev jag GRYMT avundsjuk. Men nu har jag en egen Sheldon t-shirt! Ja, om du undrar vad jag menar med Sheldon t-shirt, så är texten ifrån Big Bang theory! Och det klippet ligger här under!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar