The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 9 november 2011

JAG ÄLSKAR MITT JOBB!!

Helt galet!! Det känns som att det inte är sant! Först och främst kom Jenny och Bessarna till oss igår. Mys mys mys mys!! Till min och Jennys STORA "besvikelse" var jag tvungen att jobba lite idag. Det vill säga göra en intervju med David Fernandes, min nya GUD! David är konditor och äger http://www.patisseriedavid.se/ . Allting man kan veta om bakning, vet han! Jag hade den sjukt stora turen att få umgås med honom i två timmar och baka macroner med honom. Så han hade pimpat ihop ett eget recept dagen till ära. Så det blev macroner med pepparkaks kryddor och glögg smörkräm. NOM NOM NOM!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar