The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 2 november 2011

Så!



Efter lite klagomål om att man inte har kunnat kommentera på bloggen (nej syster.. jag syftar inte på dig.. ;) ) Så har jag nu öppnat kommntarfältet för alla. Så det kan bli spännande om man får positiv eller negativ feedback.

Hur som helst.. Idag har jag min lilla snutt hemma.
Igår när jag skulle hämta henne på dagis, så skulle hon göra ett överslag på ett räcke. Hon hade fixat det flera gånger under dagen, så hon skulle ju visa mamma. Men.... Hon tappade mössan, och skulle försöka att räcka sig efter den och släppte då händerna och ramlade samtidigt framåt ner på en ramp full med sand och landade på ansiktet...
Så det började blöda en hel del och hon fick en massa sand i näsan och i munnen (det tyckte iaf hon var värst..) och igår kväll när jag tittade lite närmre på det så var det skrapsår på näsan, hakan och kinden... Och så lyckades hon bita sig i både under och över läppen samtidigt..
Det är ju typiskt att bara för att man ska vara modig och visa hur duktig man är så blir det bara pannkaka av alltihop..
Så eventuellt gav denna vurpa henne en liten chock och idag har hon feber och huvudvärk.. Så hon ligger på soffan och tittar på barnkanalen och bara tar det lugnt. Det är riktigt mysigt att ha henne hemma. :)

För övrigt kommer dagen att innehålla bakning, målning på Bultens tavlor och eventuellt en om-möblering i snuttans rum. Vi får se vad vi orkar här hemma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar