The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 13 november 2011

Bröllopsfest!


Hela familjen fick en söt inbjudan till Andreas och Emelies bröllopsfest redan för någon eller några månader sedan. Och vi har verkligen sett fram emot det sen kuvertet trillade ner från brevlådan. Detta blev en kväll som vi aldrig kommer att glömma. En massa kanon god mat, fantastiskt sällskap, en massa skratt och galet mycket kärlek som flög runt i luften inne på Ågården i Skivarp. Jag, Niclas och Bulten åkte hem till dem redan vid tjugo över fyra, för att umgås lite innan alla andra gäster kom.  



På menyn stod det ägg och sill macka till förrätt, grillbuffé med kyckling filé, fläsk filé och vildsvin med diverse kanon goda tillbehör till varmrätt och självklart tårta till efterrätt.
Emelie och Andreas hade bokat in tjejer som serverade och skötte allting med påfyllning av dricka och som kollade att vi hade allt vi behövde.


Vi var ungefär 40 personer, alltså lagom många. Och en massa barn! Jag vet att Cornelia hade älskat att vara med och vara uppklädd och leka halva natten, men nu kom resan till småland lite hastigt på. Men jag vet att hon har det kanon bra hemma hos pappa.




Tårtan innehöll chokladbotten, grädde och dumle-mousse, den var så galet god!! Och hon som hade gjort den hade verkligen tänkt på detaljer. Och den var gjort i Tim Burton's Corps Bride tema.


Som till exempel Andreas tatuering bak i huvudet. Japp, som du ser över, så var den också med!



Grabbarna-Grus! Bulten, Andreas och Niclas!


Bulten och jag






Efter tårta och en massa god dricka så var det paket öppning. Av mig fick Andreas och Emelie varandras namn intatuerade på ring fingrarna istället för vigselringar. Emelie är inte jätte mycket för smycken, och tatueringarna kan man ju dessutom inte tappa eller glömma bort att ta på sig.
Vi hade med en orkideé när vi kom också och Bulten och Niclas grattade dem redan i februari utanför rådhuset när de gifte sig. Så de fick inget paket av oss tyvärr..







När vi väl kom hem var vi trötta och fortfarande i ett litet lyckorus efter hur trevligt det hade varit under kvällen och hur mycket spännande och trevliga människor vi mött. Både jag och Niclas somnade riktigt gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar