The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 14 november 2011

Min snutt är hemma!!


Att man kan sakna någon så mycket!! Visst att jag har jobbat en massa och haft fullt upp med en massa saker, men saknaden har legat och malt i mig i över en vecka! Jag och Cornelia har aldrig varit ifrån varandra såhär länge! Men nu är min prinsessa hemma igen!

Min kära syster och Cornelia tog tåget ifrån Kalmar tidigt i morse, och syster var kvar här till 19:17 ikväll, då hennes tåg tillbaka till Kalmar gick.


Dagen fick innehålla lunch här hemma och sen shopping på Entré med en snabb fika. Syster hittade både en topp och ett par jeans till sin stora lycka. Och toppen hade hon dessutom kollat ut på nätet innan, och när vi kom in på VILA för att kolla om den fanns, så hängde den på rea-stället. Ibland ska man ha tur.
Jag och Cornelia gick med syster till tåget och sen tog vi bussen hem. Och precis innan Cornelia skulle sova, så letade hon efter sin MP4:a för att lyssna på en ljudbok innan hon somnade, och då hittade hon ett litet paket.

Detta paketet är det första jag fått av Cornelia bara så helt appråpå. Och hon hade skrivit "Mamma från Cornelia" på den lilla lappen. Och i paketet låg en ring. Min lilla lilla lilla prinsessa. Hon är så söt. Att hon tänker på mamma fast hon är på semester hos mormor och morfar. Det är så sött. Jag misstänker att jag vet vart morfar och Cornelia inhandlade den, och att morfar hjälpte till att slå in. Men detta är helt klart en utav de lyckligaste stunderna jag haft på mycket länge! <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar