The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 25 september 2009

Allt i kras..

Barn ledig i helgen.. Och har inte ett skit planerat.. Jätte skoj inte.. Så vetti fan riktigt vad som ska hända.
Har nästan lust att gå ut på krogen. Men med vem?! Finns ju INGEN hemma liksom.. Patrik
är hos Elin, Caoo jobbar nu på konstnatten och här sitter jag.. *Suck* Tristess..
Har verkligen ingenting att göra. Finns ju inte ens något bra på Tv:n liksom.. Jävla
skit.. Detta är verkligen drygt utav bara fan...
Har ju ingen lust att gå och lägga mig bara för att få tiden att gå heller liksom. Någon
jävla måtta får de vara.
Pratade visserligen precis med Caoo, hon tyckte att jag skulle åka runt med dem på konstnatten. Men va fan.. sen ska jag ta mig hem och skit också. näe, de blir inget med de.. Fan så TRÅKIGT ! ! !

Dagen har för övrigt varit bra. Varit i kalmar och ätit med Nelia och Patrik. Nelia har ju varit hemma från dagis idag, så vi har inte gjort så mycket. Hamnade på Skällby efter att vi hade käkat och lekte på lekplatsen, men sen skulle vi hämta upp Elin på skolan, så var inte där i mer än 45 minuter typ. Var skoj så länge de varade. Men iallafall..
Och så var Natalie här nyss. Men gick för en stund sen, så nu sitter man här..
Jaja, får väl skriva imorgon om de händer något skoj (?)...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar