The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 28 september 2009

Nu måste det hända något !!

Nu har jag tröttnat på att bara gå här.. Jag vet ingenting om framtiden och det retar mig något extremt !



Jag vill för de första INTE bo kvar i den här jävla hålan ! Jag vill flytta.. Antingen tillbaka till Öland (trodde andrig att jag skulle känna så...) eller Ljungbyholm eller någonting. Vad som helst ! Jag vill bara inte vara kvar här.. Allt baktalande, alla falska leende ansikten och en massa falska löften som adrig blir hållna.. Jag gråter nästan varje kväll pga att jag vantrivs så kopiöst!



Denna hålan ger verkligen själen skavsår ! Som varar.... Denna kommunen tar LÅNGT ifrån hand om sina invånare.







Idag har jag varit inne hos Elisabet iaf. Det känndes skönt att prata av sig. Polarna har nästan tröttnat på min klagande och gnällande.. Hahaha, näe, så illa är de nog inte. :)



Men hur som helst så kom vi fram till att jag kan inte ha de såhär längre.



Den nya medicinen hjälper dessutom inte ett skit.. Jag mår varken bättre eller sämre.. Så det är bara en grå dimma framför mig helt enkelt... Tyvär..



Hur som helst, när jag var färdig hos Elisabet så gick jag en sväng på stan. Gick förbi Lagerhaus.. ÄLSKAR Lagerhaus ! Jag bllir lycklig bara av att gå in där ! Det är verkligen kärlek. Så kom därifrån med 2 nya sorters muffinsformar *mmmmmm<3*,>


OCh så bev de en disksvamp svamp. En disksvamp i form av en flugsvamp, rosa tårtpapper och en liten shoppingbag med ugglor på. :) Sen kom Elin in till stan och så fikade vi på Ekelunds. PariserBulle med en massa vanilj-klägg, en cola och te fick det bli idag. Jag har blivit galen i te !


Tyckte inte ens om de förut, nu ska jag ha de MINST en gång om dagen. Tror det är hösten som gör de. Är inte sugen på kaffe som jag är annars, bara te. :)


Så gick jag och Elin upp på Present och Hobby, där jag inhandlade glas-färg. Så nu ska jag försöka börja med projektarbetet.. Har ingen lust, men vad ska jag göra ? Ju fortare jag blir kalr med det, desto fortare kan jag lägga det bakom mig. Skriv gärna ett litet tips på vad min serie kan handla om.. Har små funderingar, men har inte riktigt kommit fram till något vettigt.. Men har iaf börjat.




Jag kan ju också erkänna att jaghar blivit KUNG på "mormors-rutor". Så ska fixa och dona lite, så får ni se resultat framöver. :)


Skriv gärna en lite kludderutt. Ingen som gjort de en enda gång, vet inte ens om det är någon som läser det jag kladdar ner...




Puss&Kram !



Dagens underbara inköp. :D


Muffinsform samlingen blir bara större och större..
Och även te burkarna ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar