The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 29 september 2009

Sjukskriven..

Var på möte idag.. Gick väl som förväntat.. Tårarna forsade, och jag mådde verkligen inte bra. Som tur var så var ingen utav bitcharna med.. *morr* Men däremot såg jag dom när jag skulle hämta mitt busskort hos Irene. Jag gick bara förbi, jag tänker inte slita på mina stämmband för att hälsa på dem. Och förhoppningsvis slipper jag se dem för ALLTID ! Nu är jag ju då som sagt sjukskriven, så det tänker jag vara fram till dess att NET startar om typ 2-3 veckor. Vilket ska bli så skönt. Kommer kunna göra projektarbetet samtidigt som de dessutom, det är 100 p. så det vill jag göra. Dessutom kommer de bli bra. Men det är skönt att jag slipper allting med parktik och det nu iaf. Ingen direkt tidspress. Men som Elisabet har sagt, jag måste fixa struktur på mitt lilla liv. Och ja, Elisabet, jag jobbar på de.. Skyndar långsamt liksom. :)


Åkte en sväng emd Patrik nu ikväll. Åkte ut till Binga för att kolla vart han ska jobba i morgon, och jo visst hittade vi ett hål i vägen. Så nu vet han vart han ska. Sen tänkte vi att, jaha, vi kan väl fortsätta på den här vägen en stund till.. Det tråkiga var väl det att det kändes som att väg-jävlen aldrig tog slut ! Skit smal skit liten och kurvig utav bara fan. Tillslut hamnade vi ute i Vassmolösa. Hahaha! Det var inte riktigt planerat.
Påväg tillbaka till nybro spyr Nelia i baksätet och motorn började låta fan ! Den har inte skurit eller något, den låter bara lustigt när man ligger under 2 500 varv. Över låter den ingenting.
Så det blev ett panik stopp, och sen hem. Fick hem min nya tröja idag också. :D Lycklig ! Lägger ut kort på den i morgon.

P&K

0 kommentarer:

Skicka en kommentar