The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 26 september 2009

Kreativt. :)

Går dagen slutade med att jag blev HYPER kreativ ! Jag satt och pillade med både det ena och de andra. Bland annat pärlplattor. Gud vad länge sen de var man höll på med de ! Hittade en mega mysig blogg dessutom ! Tjejen som har den måste vara någon form utav högre stående art ! Så fruktansvärt duktig hon är ! Och precis som mig håller hon på med allt och ingenting !

http://pinkfriday.blogg.se Grymt duktig tjej !


Jag har varit kreativ idag också. Tänkte ta kort på en del imorgon och lägga upp. Jag är lite stolt faktiskt. Men jag har en massa andra ideér också. Så de är mycket på gång i mitt huvud nu. Hihi ! Är hyper sugen på att åka på loppis någon dag. Det finns de ju överallt, så varför inte. :)

Jag har även funderat på min framtid... Kommer faktiskt inte på vad jag vill göra.. Har en massa saker jag vill göra. Men jag kan helt enkelt inte bestämma mig.
Jag är ju intresserad av så mycket.. Så vet inte om jag ska försöka bli något inom inredning, måleri, design, smycken, café, blommor eller vad fan som helst.. Jag vet verkligen inte vad jag vill !!
Och det är frustrerande som fan !

Cornelia är som sagt hos morfar hela helgen, men hon ska till mormor i morgon och åka med dem till öland och Gammo. Hade egentligen velat följa med, men orkar inte.. Jag har verkligen inte ork till att träffa folk som jag inte träffar dagligen.. det blir liksom jobbigt i slutändan..
De jag umgås med dagligen är visserligen bara Patrik och Elin. Men de räcker gott och väl. Annars blir de alla jobbiga frågor och press som jag inte klarar av just nu.
Idag mår jag ändå förhållandevis bra. Jag har orkat ta mig för de jag har haft lust med. Ibland gör jag inte ens de.. Så det är ändå framsteg.
Jag ska på möte på Åkrahäll skolan [sm tyvär inte har brunnit ner än...] på tisdag, och då ska jag HELST veta vad jag vill göra.. Men jag vet ju inte.. Så mötet skulle vi likagärna kunna skippa..
De har tagit upp tillräckligt av min tid, och de har inte kunnat hjälpa mig, så fortsätter de i denna andan, så kommer jag vara en rikti pain in the ass på dom, så de kommer önska att de aldrig fick jobb på den där skolan !

Hur som helst, nu väntar jag på att Patrik ska ringa, så ska vi kanske åka in till Kalmar och ta en öl eller 2. Sånt som märks. Ska ta kort på mina alster sen också. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar