The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 24 september 2009

MammasLillaHjärta !

Har inte lämnat prinsessan på dagis 2 dagar i rad nu. Och imorgon är de stängt. Det har varit hela mysigt att ha henne hemma. vi har varit ute och cyklat, gosat framför tv:n och sånt.
Men vi har haft våra utbrott på varandra också.. Cornelia får utbrott när hon inte får som hon vill, och jag får de när hon gör saker som hon INTE får !
Tillexempell rota i min väska, ta saker ur skåpen utan att fråga, slå på mig, och vara otrevlig.
Vi hade världens diskution hon och jag när Elin var här och hon rotade i ELINS väsla och tog choklad. Hon fick sitta på sitt rum i över en timme. Fan vad jag skämdes.. Jag fattar verkligen inte vart hon har fått de ifrån. Jag har aldrig rotat i någons väska, om de nu inte har bett mig, och jag har definitivt inte snattat ! Helt jävla sjukt ! Det gör så ont i mig att se det ! Jag har inte uppfostrat henne så ! Jag vill inte att hon ska bli hemdragen från stan av polisen när hon är 14. Inte ens chans. Jag kommer skämmas ihjäl om de händer ! Jag hoppas verkligen att de INTE gör de !


Denna dagen har varit sådär.. Fick reda på igår att de som voltade med sin bil i Nybro natten till igår, var en känning till mig. Eller känning och känning.. han vet vem jag är, och jag vet vem han är. Sen är de inte så mycket mer. Jag och Elin åkte med honom hem från stan i Lördags när vi hade varit på bio. Och nu ligger han i Linköping och kämpar för sitt liv.. Allting går så jävla fort !
Så Elin har varit het lost hela dagen.. Vilket är helt förståligt. De har ju liksom minnen tillsammans. Vi håller alla våra tummar för att han kommer överleva ! Och vi tänker på honom iaf.

Påtal om olyckan och det i mitt förra inlägg om Nybro. Tror du inte att det går snack om att våran känning är död?! Det är bara denna jävla hålan som kommer på sånna jävla grejer !
Visknings-leken syndromet ! Sjukt. Fan vad jag vill flytta härifrån !! NYSS !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar