The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 27 september 2009
Jag kom på mig själv med att jag har ju faktiskt inte gjort någon direkt bakgrund av mig själv här.. Så här kommer den.


Uppvuxen på Öland med mamma, storasyster och pappa. Har alltid varit pillig av mig, så min mormor som bodde 5 hus från oss lärde mig virka och sticka. Och även sy.


Jag gick 1-6 på Glömminge skolan i Glömminge, kommer inte ihåg så mycket av den tiden. Var inte allt för inspirerande, och intriger som i en dokusåpa. Alltid något på gång så att säga.


Efter det blev det 7-9 på Skansen Skolan i Mörbylånga. Den lilla deprimerande hålan som gud glömmde. Trasslade en massa just då, mådde riktigt dåligt och gick i och med det ut 9:an med 80 p. Så därför hamnade jag på IV i Kalmar, katastrof det också. Och fick därför efter ett par veckor hoppa över till PPÅ på Jenny Nyström skolan ist. Så gick det året ut, och kom sen in på Estet Bild/Form. Men passade inte ihop med klassen och bytte till Hantverk Mode/Design. Allting gick kanon. Sen blev jag helt plötsligt mamma. Och pluggade distans ett halv år ungefär, vilket gav utmärkta följder. Dvs 2 MVG:n i Bild/Form och estetisk verksamhet/textil.


Men sagan tog slut där, små barn blir lätt sjuka, och Cornelia och jag delade förkylningar konstant, så var mycket borta från skolan. Så fick alternativen att gå om 2;an eller börja annat. Så jag började annat. Kom in på en hel del linjer, men valde Glasskolan i Orrefors. Dessvärre visade ju det sig vara ett mycket dumt val. Fick en massa nya vänner och flyttade hemifrån och så, men det räkte inte riktigt. Och nu sitter jag här.




Går dagen slutade med en resa in till Kalmar med en mega onykter Patrik. Shit vad han pratar på fyllan. Men han är en mys-pys, så de gjorde inte så mycket. :)


Sen skulle han och David [som körde] till Frida, och DIT ville jag INTE följa med. Så de dumpade av mig inne i stan så gick jag hem till storasyster och förhörde henne på inför hennes tenta på onsdag. Sen ringde de igen och så hämtade du upp mig, och så gick vi till O'Learys. Blev en öl och en gammelDansk ! ALDRIG MER GAMMELDANSK ! ! Så vidigt... Fi fan !


Sen åkte David och jag tillbaka till Nybro, och Patrik stannade kvar med några andra. Sen hamnade jag i sängen och kollade på tv. Sen sova.




Så vaknade vid halv 2 idag. Men de va gosigt att sova. :) Nu ska jag iaf lägga upp lite bilder. :)


Så mycket nöje. :)



Pärlplattor. :)



Pärlplatte Muffins. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar