The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 21 september 2009

Luctor Et Emergo !


Nu har verkligen hela mitt jävla misserabla liv gått i spillo.. När fan ska jag lära mig att inte ha förhoppningar?! Jag ska nog fan inte tänka alls..

Var hos kirurgen i morse.. Gick naturligtvis inte som jag ville.. Jag är för SMAL för operationen jag vill göra, och för FET för att ta bort överskottshuden från graviditeten..

Hur fan funkar detta jävla skit systemet?!

Allting började egentligen redan i typ.... Augusti.

Hade ju heltids praktik på ett fik här i hålan. Sen gick de åt helvete för att det bev för mycket..

Mitt förflutna kom i fatt mig, och jag hade jobbat allt för jävla mycket. Så jag sa upp mig, och fick sparken dagen efter. Denna händelse fick mig inte att må allt för bra. Och så jobbade jag som satan för att hitta en ny praktik plats, fick en i Kalmar. Var lycklig ett par dagar till skolan sa att det var fel kommun.. VADÅ FEL KOMMUN?!?!? Det är 3 mil bort, jag går inte på IV, alltså inte heller på en kommunal linje, det ska inte göra någon skillnad. Men jo... Tydligen gör det de.. Så de gick åt helvete. Däremot tvingar den förbannade klemakterie kossan till gymnasiechefen mig att åka till glasskolan 2 dagar i veckan. Men hur ska jag ta mig dit? Gå? Krypa? Jag har inte ens fått ett busskort. Det har gått en månad på terminen och ingenting händer.

Så jag har pratat både med skolverket och med skolinspektionen, och detta ska anmälas. Jag har behandlats som en hormon skadad 13 åring.. Jag VET vad jag har rätt till. Men det hjälpte tydligen inte att jag har alla högre makter till min fördel.

Så detta har gjort mig till ett vrak. Fick för inte så länge sen en tid till min läkare på psyk, dessutom, för att fixa ett läkarintyg till försäkringskassan. Gick därifrån med ett läkarintyg och ett recept på nya antidep. Jag mår uppenbarligen inte bra.

Och sen uppe på detta så gick inte min sista utväg´, tillbaka till mitt gamla liv, igenom..

Vad ska jag göra nu ?

Jag sitter här, kan inte göra någonting, medans alla stora myndigheter i detta landet har mitt liv i sina händer. Och Cornelias. Vad kan jag göra? Inte ett skit. Jag sitter och pillar navelludd, spelar guitar hero och kämpar för att hålla mig vid liv hela dagarna. För att gymnasie chefen tyckte att de är bättre att jag SJUKSKRIVER mig ! Jaha? Varför? Jag hade kunnat ta denna motgången om jag hade fått ha praktiken som jag ville ha, och jag hade kanske inte ens behövt mina antidep. Tack Åkrahäll skolan ! Ni ligger risigt till ! Ni har startat elden, och jag häller på en jävla massa tändvätska ! Nu har ni förstört eran sista elevs liv.


Förövrigt så har jag tröttnat på allting och alla. Nu ska jag fan ta mig i kragen, ta tag i mitt misserabla liv och försöka att bli så jävla mycket bättre än er !

Med eller utan kamp ska jag fan vinna, för en jävla gång skull i mitt liv ska jag vinna, mot er och alla monster !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar