The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 14 september 2009

Sjuk..


Tack vare Elin Svensson [My new wife] har jag dragit på mig VÄRLDENS jävla förkylning, hostar snart upp både de ena och det andra kan jag tänka mig.. Detta är helt galet.

Helgen har tillbringats:


Fredag: Förfest här med Patrik, Frida, Elin, Jonte och Timmy. Sen utgång till O'Learys, och det slutade i katastrof. Var ju sjuk redan då, så var inte på humör. Frida och Timmy började bråka och allting blev kaos.


Lördag: Åkte ner till Karlskrona med Patrik för att kolla på cruisingen. Var bara där någon timme, käkade på Donken och kollade lite, sen åkte vi hem. Var inte på humör för de heller. Sen hamnade jag i sängen med laptopen och spelade på Facebook till halv fyra på morgonen...


Så såg denna helgen ut. Morfar hämtade Cornelia redan i torsdags. Patrik skulle till sjukan och ville att jag skulle hålla handen. Så så fick det bli.

Annars har det varit jätte lugnt hela helgen. Och skit-ungen har fortfarande inte kommit hem, hon ska lämnas på dagis i morgon av morfar, så ska hämta henne i morgon på dagis.


Hostan tar fan snart knäcken på mig..

Elin och jag har kollat på The Guru i kväll och ätit chips och taco-dip. Och druckit varm oboy med marsmallows. det är bra att hon tar hand om mig. :D


Nighti nightii !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar