The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 22 september 2009

Det är inte lätt att vara liten och ligga trångt i en stor säng !

Denna dagen har faktiskt inte varit lika illa som igår.. men den var i vilket fall som helst illa.Tatuerade mellan 12 och 1, 1000:-. Wow.. Vilken bedrift.. inte direkt..
Hur som helst så blev jag ovän med Elin igår kväll. Varför vill jag inte gå in på, men hade hon sagt som de var från början ist för att dra en massa annat crap efteråt, så hade jag inte blivit lika
sårad. Hon lämnade mig iaf...
det gjorde jävligt ont. Jag försöker ställa upp på alla sätt de går, men det räcker tydligen inte. inte ett skit..

Patrik är på Öland, och kommer antagligen inte vara allt för social de kommande dagarna.. Han ska ha en jävla slynas hund ! Och ja, jag står för att hon är allting som är dåligt på denna planeten ! Falsk, störd slyna. Psyko hon-djur ! *urk*
Så honom kommer man inte se så ofta.. Men men..
Vi skulle på konst-natten på Öland på fredag, men nu ska ett ludd som är någon annans ansvar vara i vägen för våra planer.. Tnx slut !!

Jag sitter bara på mitt arsle och kan inte göra någonting. Jag känner mig så maktlös ! Jag vet verkligen inte vad fan jag ska göra för att krossa alla jävla moral robotar..
Det som är jobbigast är nog fan att jag räcker inte till någonstans. Hur eller vad jag än gör, så räcker de inte. Jag räcker inte till för Cornelia, Elin, Patrik eller mina föräldrar.. Jag är inte tillräcklig helt enkelt.
Pappa var för övrigt här och lagade mitt fram däck på cykeln idag. Ett plus iaf.
Jag vill verkligen flytta härifrån. Jag vet inte hur länge till jag orkar med allt skit snack, blickar och fördommar i den här sjuka jävla kommunen ! Jag har nog fan aldrig varit med om något värre !

Dagens fråga:
Vilken kommun hamnar alla inkompetenta idoter i när de blir utslängda från deras egna kommuner?
Rätt svar:
NYBRO ! !
Ni som svarade rätt har vunnit en skrapad nitlott, en gul volvo 240 i valfri färg och en flöjt utan hål i ! GRATTIS !

Detta är verkligen maxat, så maxat ! Nu har jag nog fan gnällt färdigt för idag !
Ska lägga mig i sängen, kolla på Hells Kitchen och önska att jag vore Gordon Ramsey !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar