The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 19 september 2009

I'm on the highway to hell..

Fy fan vilken jävla dag ! Gårdagen var nästan ännu värre.. Men de pallar jag fan inte ta nu.. Eller... Jo, lite kortfattat. Ovän med Frida, Frida är en jubel idiot. ALLTING är tydligen mitt fel, att jorden är rund och att det har varit två världskrig.. INte fan vet jag vilken galax hon kommer ifrån, men jag styr tydligen Patrik också.. HA HA HAAA ! Jävla fit*a !

Denna dagen börjde med att man loggar in på facebook, Johan har tagit bort mig som kompis och påstår att jag ljuger ! HA ! Du har inte alla muslimer i moskeén du Johan ! Jag ljuger tydligen om att jag vill försöka igen. Och som han håller på nu som en 14 åring med pubertets problem, så fine whit me ! Och då tänker jag fan varken lägga ner varken tid eller energi på honom ! De kan han ju fet gömma ! Jag har egna problem att ta hand om. Tillexempell att jag antagligen inte får gå kvar på skolan. Eller får får jag väl, men har varken lust eller energi till att vara undersåte till folk som är för jävla korkade för att jobba på Mc Donalds ! Så nu har jag börjat ge upp. Just nu finns de inte mycket ljus i mitt lilla trasiga liv.
Var på bio med Elin ikväll. Drag me to hell. INTE värd pengarna och definitivt inte 1.5 timme !
hade hellre suttit hemma och spelat Maffia Wars på FB. Men nej då. HA HA !
På vägen in på bussen så hade dessutom en brud jävel möhippa ! Dvs de dansade i gången med högklackat, tryckte upp röven så gott som i ansiktet på en och var allmänt hög ljudda med sina jävla schlager låtar ! USCH ! Fan ta sånna brudar ! 20 stycker kärringar över medel ålderts som sitter och skrålar.. GAAAAAH ! ! Och sen då bion.. Inte roligt alls..
Nu är jag hemma iaf. Elin ska sova här, och vi fick skjuts av Tom hem från stationen. Det var väl iof ett + tecken i kanten. Annars hade jag nog fan frusit ihjäl i algatan..
Well well.. i morgons ska jag göra så lite som möjligt. Blogga kanske? Huuummm.. Återstår att se. Tänkte avsluta med de finaste orden jag fått på hur länge som helst. Tack Palle !

"Jag ser inte dig som trasig. Du är en vacker mosaik."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar