The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 24 november 2010

Grattis!


Den 21:a november fyllde min syster 24, och den 22:a november fyllde jag 22. Det känns inte att jag har blivit ett år äldre. Jag är fortfarande samma jag. Men paket är ju alltid trevligt.

Så jag tog bussen hem till mamma i söndags för att bli bjuden på middag, fira syster och bli firad.
Mamma hade gjort älgstek. Kanon gott!
Cornelia blev körd hem till mamma av min pappa. Hon var ju självklart också bjuden på middag. Så i väntan på tårta och paket, så lekte syster och Cornelia med Playmobil. Jag tror faktiskt inte att det tillverkas längre, så syster (som är ägare till Playmobilet) var lite små nervig, tänk om en del eller två skulle försvinna?! Katastrof i så fall..

Jag tror inte att jag har publicerat en enda bild på min mamma på bloggen innan. Men så ser min lilla mamma ut i alla fall.

Mamma hade bakat en tårta (hon tyckte att dekorationen blev katastrofal!!) som smakade gudomligt!
Av min syster fick jag 5 stycken te-koppar som jag fick köpa själv.. (?!?!) Av mamma och Sven fick jag en blomma, 5 krukor som jag hade pekat ut på hennes jobb, en matberedare och ett underlakan till min dubbelsäng. Av pappa fick jag pengar och blommor, och Cornelia hade pekat ut rosa rosor och skrivit ett kort helt själv. Så jag fick två blomsterkvastar. Så nu ska det snart planteras om. Alla blommor i vardagsrummet ska få nya krukor. Jag hoppas att dem uppskattar det. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar