The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 november 2010

Snickeri och Grönsaker

Jag trodde nog aldrig att jag skulle skriva detta, men jag har börjat "snickra"... Jag har hittat så mycket inspiration på diverse bloggar angående bord och annat. Så detta bordet är det första ihop snickrade. Jag är faktiskt riktigt nöjd även om det är lite snett.. Men det funkar ju till ändamålet.

Jag har snöat in lite på grönsaker nu när det är höst och allt.. Så här kommer lite bilder på det senaste. :)
Potatis
Rödbetor
Morötter
Dessutom har jag börjat göra mer tallrikar och uppläggningsfat. Dessutom fick jag ett infall och gjorde en nudel wook i en av de ny tillverkade grejerna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar