The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 5 november 2010

Morgon..

Jag har sovit som en gud i natt! Somnade hur lätt som helst! Så just nu leker livet, det är tydligt. Idag har jag prinsessan hemma. Egentligen skulle hon och en grann flicka som heter Amanda ha pyamas-party, men det blev inte så.. Så prinsessan är lite besviken.. Men jag har lovat att vi ska baka och göra lite mysiga grejer ihop istället. Så jag hoppas att hon kommer över det ganska snart.
Morgonen började med det vanliga, sätta på kaffebryggaren, gå ut med hunden och få frukost på sängen av Nelia. Hon är så duktig min lilla tjej!
Så nu har jag fått i mig kaffet, och morgon cigaretten., och sitter och tittar på bloggar efter inspiration. Gud vad mycket duktiga och flitiga miniatyrister det finns!
Bloggar som jag läser flitigt idag:
Så inspirationen flödar idag! Jag får se om det blir lite grejer gjorda. Jag funderar på att göra ett julbord.. Det lutar väl lite mot att det blir det. Jag lägger upp lite härliga bilder så fort jag har tid. :)
Kram på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar