The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 november 2010

Mys i Kalmar!

Vilken underbar dag det har varit! Dagen började med att jag var på sjukhuset för åter besök angående min hörsel och mitt skallben. Allting var på topp! Det var tryggt att veta. Dessutom så var det skönt att veta att min hörsel inte har blivit nedsatt. Så jag hör helt enkelt det jag vill höra. Så jag är inte döv i alla fall. ^^

Efter mitt lilla besök på sjukhuset så gick jag och Wilma in till Kalmar för att ta en fika med Linnéa och Morgan. Jag kan erkänna att jag har världens bästa vänner! Så ödmjuka, snälla, roliga, trevliga och bara helt bäst! Linnéa och jag umgicks under min tid på Jenny Nyström Skolan. sen flyttade hon, och nu har hon flyttat till Öland igen, vilket glädjer mig grymt mycket! Så vi tog en fika på Dounut and Muffin. Latten där är verkligen underbar!

Sen gick vi och åt på thai Silk. Grymt god mat i grymt gott sällskap!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar