The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 november 2010

Promenix


Visst att jag är skrämmande trött på att bo i Nybro.. Men det finns inte mycket att göra åt det i dagsläget.. Hur som helst, så finns det några enstaka positiva saker om Nybro. det finns flertalet bra promenad ställen i skogen och flertalet roliga ställen att fotografera på. Nu är man har hund, så känns det mer givande att gå ut. Och sen jag skaffade kameran så har jag börjat se de där små sakerna som gör att livet blir lite lättare. Förut höll jag mig helst inne och gjorde ingenting, men nu kan jag inte skylla på något.. Jag måste ju ut för vovvsingens skull. :)
Jag, Frida, Wilma, Ellie och Gucci gick bara runt huset där vi bor, och där finns det en liten "skogsdunge" med en massa stora stenblock. Att kommunen inte har utnyttjat det och gjort något mysigt där istället för att ungar går runt och krossar glasflaskor och vandaliserar där... Det är hur som helt riktigt mysigt där (om man bortser från allting som ligger på marken..) så Frida och jag bestämde att ta lite fina kort på hundarna där. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar