The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 november 2010

HöstMys

Det känns verkligen att hösten är här. Man går bara runt och myser i stora tröjor och mys-byxor. Jag är glad att jag skaffade Wilma när jag gjorde det. Hon gör att dagarna går så mycket lättare fast det är mycket mörkare ute nu. Det har blivit en hel del softande på balkongen nu ett tag. Kaffe, valparna och Frida. :)



Det jag främst älskar med hösten är nog färgerna. Jag blir inspirerad av att färger och former. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar