The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 november 2010

Skit väder !!

Kan man få annat än ångest när man kollar ut genom fönstret och ser att det snöar?! Visst att jag tycker om snö i den bemärkelsen, men det finns gränser.. Så här tidigt är det inte okej. det SKA vara vitt under julen, och gärna under hela jullovet för ungarnas skull. Men inte NU ! Ge oss lite kyla och solsken istället! Så man kan sitta i solen varmt påklädd och dricka te. Då är jag riktigt nöjd!




För övrigt har det varit en bra Tisdag. Tobie och Frida har varit hemma hos mig och prinsessan. Så vi gjorde fläskfilé med potatisgratäng till middag. Det är alltid mycket roligare att laga mat till många. Jag kanske är lustig.. Men jag tycker att det betydligt roligare. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar