The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 3 november 2010

Morgon

Morgon kaffet är verkligen det godaste kaffet som finns! Nu har jag lämnat Cornelia på dagis, hämtat morgon kaffet och nu väntar bara koffein kicken. Jag förstår verkligen inte varför jag är så seg på morgonen... Hur som helst, så finns de nog inget bättre på morgonen än att ta morgon kaffet och sitta och leta inspiration till miniatyrer på diverse bloggar. Bloggarna som jag snokar igenom idag är förljande:
Det är helt galet hur duktiga miniatyrister det finns. :) Jag blir lika glad varje gång jag går in och kollar på uppdateringar på bloggar. Så just nu strömmar Volbeat i högtalarna och kaffekoppen ska tömmas. :) Det kommer nog en väldans massa bilder i eftermiddag på det nya som har gjorts.

1 kommentarer:

Maia's Twinkle Miniatures sa...

Thank you so much for following me and for mentioning me here in your blog. :)
I also start my mornings with a cup of coffee and it takes me quite some time to wake up!

Skicka en kommentar