The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 24 november 2010

STOR besök. :)

På min födelsedag, så hade jag lovat Jenny tårta. Att hon inte har exploderat är ju ett under! Hennes mage är gigantisk! Eftersom att det inte är långt kvar till hon ska få sina tvillingar, så kom jag, Frida och Elin överens om att vi var tvungna att gipsa hennes mage innan det är för sent.


Jag ångrar att jag inte gipsade min mage när jag väntade Cornelia. Det är hur häftigt som helst att se hur stor man har varit en gång i tiden. Jenny kommer helt klart vara glad att vi gipsade hennes mage i alla fall.

Är det någon som har ett tips om hur man får sin dotter att sova i sin egen säng?! Jag har försökt att få Cornelia att i alla fall somna i sin egen säng, nu i 2 veckor.. Hon blir verkligen helt hysterisk när jag lägger in henne i sitt rum.. Det känns inte bra att lägga henne i sin säng och hör hur arg och ledsen hon blir över att sova i sin egen säng i stället för i min..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar