The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 20 december 2010

4 dagar kvar...

Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton. Det känns verkligen helt orealistiskt. Vart har detta året tagit vägen?! Jag tänkte faktiskt göra en summering av året om en vecka eller så. Bara för att själv ta reda på vad jag har gjort för nått i år.. Jag kan erkänna att jag nog har glömt en hel del. Hur som helst, så är julplaneringen i full gång! I går inhandlades julskinka och en massa annat gott. Så det ska börjas med att fixa julmat nu i veckan.

För övrigt så ska jag och gubben min ut och äta med kris. Så det blir fin middag på larmgatan 10 i Kalmar och sen bio efter det. Hur mys som helst. Och då ska Cornelia sova hos morfar till torsdag. Så torsdag morgon kommer Cornelia hem tidigt! VÄLDIGT tidigt.. Sen resten av den dagen kommer tillägnas att laga mat. Fixa skinkan och grejer. Jag hoppas på att det blir lite fina kort på onsdag också. Så att jag har något att blogga om innan julafton. :)

Om inte annat så önskar jag, Cornelia och Wilma God Jul !!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar