The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 28 december 2010

Julafton hos Pappa

Julaftonen började med att jag, Cornelia, Frida och Patrik åt grötfrukost. Fina grejer! En massa gröt och nymalet kaffe. Kan det bli mycket bättre? Sen kom pappa efter att han hade skottat sig ut från sitt hem. Vilket snö kaos!! Helt sjukt.. Men han kom i alla fall hem till mig och hämtade mig, Cornelia och Wilma. Jag hade gjort en risgrynsgröt-pudding på min systers begäran som vi skulle äta hemma hos honom för att slippa äta julmat mer än en gång på dagen.

Fy på min pappa förresten.. Han hade ingen gran i år. Inte ens en i plast!! Pinsamt. Men julklappar blev det. Både jag och Cornelia fick en massa fina grejer. Cornelia fick bland annat modellera, en megafon (den fick STANNA hos pappa) och ett förkläde. Jag fick presentkort på Village <3>

Julklappsutdelning
Storasyster
En glad ägare till nya klistermärken med katter mm.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar