The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 20 december 2010

Årets....

Det har mer eller mindre blivit en sport mellan mig och min syster om vem som lägger ner mest energi på julklapparna. Och då menar jag inte att införskaffa dem, utan att slå in dem och göra julklapps etiketter. Detta är mitt bidrag för i år. För ett par år sedan så graverade jag julgrans kulor, men det blev lite utav en flopp, då flertalet gick sönder redan i julklappsäcken.... Tråkigt men sant. Så i år och förra året, blev det papper. Ett vinnande koncept ^^



... Pappret kommer från Lagerhaus och lika så det vita snöret som ser ut som "spetts".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar