The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 2 december 2010

Baka baka liten kaka

Nu börjar julstämmningen verkligen attackera vårt hem! Adventsljusstakar, stjärnor och slingor är tända i hela lägenheten. Hur mysigt som helst! Dessutom så fick jag för mig att baka lussekatter och pepparkakor. Frida hörde av sig till Jon och Amanda (grannarna under) för att kolla om de ville vara med och baka.. Och som vanligt slutade det med att det bara var de vuxna som bakade... dessutom blir jag så less när det inte går som jag vill, så det blev att äta mer pepparkaksdeg än att baka ut den. Och pepparkakorna blev inte ens bra.. Helt mjuka.. Besvikelse.




Och lussekatterna blev torra... Jag ska göra ett nytt försök framöver!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar