The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 20 december 2010

Snö, snö och mycket mera snö!


Det är nästan lite ångest varning på hur mycket snö det faktiskt har kommit.. Och vart kommer det ifrån och när fan ska de sluta?! Tar det aldrig slut?! Igår kväll var jag och Frida ute och gick med hundarna, och så dåligt plogat som det är i denna kommunen... Det finns GARANTERAT inte en enda kommun som har det sämre plogat.. Vi gick över en korsning, och där sjönk man ner nästan 30 cm.. Vad är det för sätt liksom?! Cykel- och gång banorna är så dåligt plogade att det är isbana. Ska man ta sig ner till centrum, så är det lättare att åka skridskor tror jag.

Dessutom lär ju landstinget tjäna en massa massa massa pengar på alla gamla som måste läggas in på sjukan för att de har brutit lårbenshalsen! Pinsamt...!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar