The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 22 december 2010

Julförberedelser


Idag har Frida och Ellie varit på besök nästan hela dagen. Jag har verkligen inte mått bra. Men lite planering har det blivit i alla fall. Så i morgon blir det att göra all julmat som ska göras.
All planering angående Simon har gått lite i stöpet också.... Han kommer åka hem till Karlstad i 2 veckor och åker i morgon på morgonen.. Så det kommer bli tomt.. Riktigt tomt. Allting började egentligen med att jag blev jätte arg på honom igår utav vissa anledningar, så det kanske är bra att vi är lite ifrån varandra. Även om det som sagt kommer vara tomt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar