The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 24 november 2012

Bröllops resan, dag 1

Livet kan fan vara sämre!! Vi är iväg, helt själva, två veckor med ren avslappning, sol och bad..!! Jag får ta dagen från början..

Resfebern gjorde att jag inte sov ett skit natten till idag! Niclas slocknade som ingenting, men jag kunde inte sova även att jag försökte.. Vi satte oss i alla fall på tåget mot Kastrup vid 4 på morgonen.. Niclas var betydligt tröttare än mig! Så det är ju i alla fall något positivt i kråksvängen ;)



Väl på Kastrup var jag tvungen att ha en latte och försöka slappna av. Jag var spänd som en fiolsträng och jag ville vara framme helst igår! Men Niclas som har flugit från Kastrup hur många gånger som helst innan, hade sina små rutiner. Så frugan fick snällt hänga på. Så vid halv 6 på morgonen efter att vi checkat in väskorna, tog vi vår första öl på semestern!




På taxfreen köpte vi en flaska skumpa att njuta av när vi har bröllopsdag, och en hel del godis till.. mig..


 Väl ovanför molnen satsade vi på frukost. Så chips och en öl till maken och cider samt cashew nötter till mig. Ingen dålig frukost klockan 07:50 på morgonen.



Rutten över Europa mot Egypten och Sharm El Sheik

Afrikas kust

Kairo och Nilen


 Jag har bara varit utomlands på detta sättet två gånger tidigare, men passkontrollen i detta landet tog alla pris i världen! Först visa passet för att få visumet, sen till en kö för att få stämpel, sen en NY kö för att få det kontrollerat och sist men inte minst så satt det en herre på en pinnstol och skulle kolla på samma saker EN gång till... Sen fick vi plocka på oss väskorna och gå mot transferbussen.


Flygplatsen sedd från bussen


Vyn från flygplatsen



Direkt när vi kom till hotellet fick vi order om att gå och äta lunch. Sagt och gjort. Maten var riktigt bra! Sen blev det en vända till rummet för att byta om till bikini och lägga sig vid poolen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar