The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 29 november 2012

Bröllopsresan, Dag 6

Ännu en dag i paradiset! Efter gårdagens lugna break från solen, så har man åter intaget stranden!
Under gårdagens resa till Naama Bay, så inhandlade vi simfötter. SÅ mycket skönare att flyta runt med. Men får en helt annan kraft. Även om man inte kommer under ytan med en MAX 4 meter, innan man flyter upp till ytan igen, som en liten kork, så hinner man i alla fall se lite mer av korallrevet.








Att ha med en undervattenskamera, gör allting så galet mycket roligare. Hade man bara skrivit att vi plaskade runt vid korallrevet, så hade det ändå inte varit lika fantastiskt som att faktiskt få se hur vackert Röda Havet är.
Ser du krabban på bilden ovan?







Att hoppa ner från bryggan, innebär oftast direktkontakt med ett helt stim av fiskar. Hade det varit i Sverige, hade man flugit upp igen, men här är det verkligen bara fantastiskt!

Resten av dagen innehöll god mat och underhållning av det fantastiska Animation Teamet. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar