The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 28 november 2012

Bröllopsresan, dag 5

Det blev lite väl mycket sol igår... Så vi valde att stanna på rummet idag. Jag pluggar ju dessutom. Så idag roade Freud och grabbsen mig. Det var ganska skönt att sitta på uteplatsen och bara ta det lugnt. Titta på TV och bara mysa.




Vid 5 åkte vi in till Naama bay igen, men själva denna gången. Och med lite mer pengar på fickan. Så vi investerade i simfötter, roliga prylar till barnen och en helt fantastisk handväska till mig med en matchande plånbok! Sen var vi dumma nog att ta taxi tillbaka. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som då!

Väl inne på hotellområdet hade jag ett "Juicy-väska-ryck" och skuttade som en galning, vilket resulterade i att jag skuttade in i Niclas så att nyckelkortet bröts av... Oops... Men vi fick ett nytt och de plockade upp kort delen PLUS en annan bit. Så det känns bra att vi inte är ensamma om att bryta kort...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar