The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 27 november 2012

Bröllopsresan, dag 4

En helt fantastisk dag och första snorklingen. +29 grader och strålande sol. Och vattnet höll den behagliga temperaturen +26 grader.

Våra förutfattade tankar om stranden tas tillbaka! En kort liten brygga på max 4 meter sen var man precis utanför korallrevet och vattnet var sådär underbart blått och så klart att man kunde se hur långt som helst!!




Jag är extremt glad över att vi tog med undervattens kameran! I went totaly banana, filmade och fotade allt jag kunde se! Helt fantastiskt!! Det var som att simma i ett stort akvarium!








När vi kom tillbaka till rummet innan lunch hade städarna åter igen överträffat sig själva. Att de bara lägger ner den tiden och energin är ett under! Vi gick och la oss vid poolen efter lunch och låg där tills solen gick ner.





Efter middagen tog vi hotellbussen till Naama Bay med 3 nyfunna danska vänner. Katrine, Mickel och Mathilde. Naama Bay var verkligen helt fantastiskt! Och detta var långt ifrån den sista resan in dit! Allting var skrämmande billigt och även där fanns en hel del kedjor man känner igen hemifrån. 

Vi hittade dessutom till Hard Rock Café!! Så jag fick min efterlängtade strawberry daquiri. ^^, Där inne fick jag se något jag antagligen aldrig kommer få se igen! En utav servitörerna staplade 3 stora ölglas på huvudet och sen en öl i varje hand och gick sen hur säkert som helst ner för en trappa, zickzackade mellan gäster och spillde inte en droppe!! Väldigt imponerande!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar