The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 25 november 2012

Bröllopsresan, dag 2

Oooooh!! Livet kan verkligen vara jävligt mycket sämre! +27 grader och strålande sol!
Jag trodde att min kropp skulle vara sönder deluxe efter en natt på "plankan", ja.. Sängen var ju inte den mjukaste man legat i. Men min kropp känns faktiskt bättre än vad den gjorde innan jag kom hit.

Dagen började med frukost, och den buffén skulle man kunna döda för! Pannkakor, croissant, frukt, omelett och hur mycket annat gott som helst!

Efter frukosten blev det sol och poolen. Som för övrigt var iskall!!


Efter lunch tog vi taftaf (en liten söt bil som körde en vart som helst på hotellområdet) ner till stranden som var belägen på grannhotellet. Den var väl... Okej.. Inte direkt en sandstrand eller så, utan snarare bara lite sand på döda korallrev med solsängar, men med bar och sol. Man får var glad för det lilla. :)

Väl tillbaka på hotellet hade städarna gått all in och dekorerat sängen och badrummet med handukarna och färska blommor. Helt otroligt!!








Både jag och Niclas sov en stund innan vi gick till middagen. Ja, lite jetlag och en massa sol gör att man blir lite trött. 

Niclas flirtade in sig hos bartenderna i baren redan igår, så vi behövde inte ens beställa vad vi ville ha, utan fick allt serverat direkt. Denna rosa fluffiga super smarriga drinken innehöll hibiskus juice, en skvätt mjölk, is och vodka. Det gick åt ett par stycken sådana.



Varje kväll är det någon form av show på den lilla scenen. Just ikväll var det en super häftig eld show!!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar