The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 1 november 2012

Alla Helgonsdag

Jag gillar faktiskt denna tiden på året.. På så sätt att nu börjar allt stök inför julen och jag kan börja sökna ner dagarna och timmarna till bröllopsresan <3 nbsp="nbsp" p="p">

Vi alla har ju på ett eller annat sätt någon vi sörjer och saknar. En familjemedlem, släkting, vän, husdjur... Listan kan bli oändlig! Jag och Niclas har väl ungefär lika många vi saknar. Och jag ville verkligen att detta årets arrangemang till minneslunden skulle bli något jag kunde bli riktigt stolt över!

Ja, jag har ju en ohygglig massa murgröna kvar, så en krans kändes självklart. Och så sprang jag förbi torget när jag hade lämnat Cornelia i skolan för att inhandla pumpor. Pumpor hör ju verkligen till vid denna högtid på ett eller annat sätt!





Så jag skar in "You are a thousand winds blowing" uppe längs locket och 2 hjärtan följt av "älskade" och "saknade". Så vi gjorde som vi brukar, en take-away kaffe och sen bara njuta av lugnet som infinner sig på kyrkogården. <3 p="p">

0 kommentarer:

Skicka en kommentar