The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 4 november 2012

Tårt Beställning!

Jag fick i uppdrag av min kollega att baka en tårta till hennes sons 18-års dag. Och det tackar man ju inte nej till!! Det var länge sedan jag bakade tårta nu, så jag njöt av varje sekund!

Hela den familjen är galen i vanilj, så en vaniljbotten var en självklarhet. Sen gjorde jag en vitchoklad mousse och en hemmagjord vaniljkräm på RIKTIG vanilj. Niclas provsmakade allt och det fick helt klart godkänt!

Utseendet på tårtan fick jag bestämma själv, och vad passar inte bättre än ett par bara bröst med tatueringar och korsett? Han ringde och tackade förut och han var lyyyyyrisk!! Uppdrag väl utfört!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar