The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 23 november 2009

Back on track. :)

Helgen har varit helt otrolig! Vilka människor, vilka skratt och vilken gemenskap! helt underbart! Jag vill bara tillbaka, Ska visserligen upp igen om 3 veckor, men de känns fruktansvärt långt bort just nu..
Fredagen avslutades med en massa jobb, Och allt blev klockrent! Lördagen var jag, Veronica och hennes 9 åriga dotter Nora på ett stort köpcenter, eller vad man ska kalla de. Gjorde en massa fynd iallafall, bland annat systers födelsedagspresent. Hon blev 23 i lördags, och jag blev 21 igår. Helt otroligt..
I allafall, åkte sen tillbaka till Gustavsberg, jobbade lite till, och käkade Veronicas fläskfilé gryta. Så gott! Sen blev de utgång och karaoke. :D Hade verkligen hur trevligt som helst! Det är galet att man blir så inbjuden i ett så sammansvettsat gäng. Kommer inte dröja länge innan jag är uppe igen.

Sen söndagen bestod av frukost på burger king, sen 6 timmar buss... Lika drygt som på vägen dit, om inte drygare.. Man visste ju att när man kommer hem så är de alla vanliga gråa ansiktena och baktalet som väntar.. Det är galet vad mycket snack det går i denna hålan..
Jag lovade ju att lägga upp bild på mina naglar [som förövrigt lossnade och fick luft bubblor under sig, så de som fanns kvar togs bort på vägen hem igår..] så får helt enkelt lägga upp en. :)


Så fina blev dem, tack Caroline! :)


Nu i eftermiddag så har min mamma, Sven, Syster och Hilda varit förbi. Dagen började med att jag och Cornelia skulle till sjukhuset och gå till tandläkaren. Och det var väl inte det roligaste jag har varit med om.. De ska dra ut pluttans båda framtänder... Men de är det bästa de kan göra, hon har mega hål, man kommer inte åt med tandborsten. Så det är inget vi kan göra något åt.. Men de ska göras den 9:e iaf. Sen kom Sara och hämtade upp oss och så stack vi till Ming palace och käkade kina mat.. Sååååå gooooott!!
Efter de blev de en vända på stan, kopte de 4 Twilight böckerna [Lycklig!!!], så ska snart hoppa ner i sängen och börja läsa tänkte jag. Sen blev de att åka ut till CityGross och handla till tårtbak mm. Så pinsesstårta bjöds de på idag. Sara har dessutom gått bageri, så den blev meeeega fin. :) Och smakade kärlek som bara den.

Tack underbara Sara för min födelsedagstårta. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar