The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 26 november 2009

Onsdag. :)

Detta har faktiskt varit en förhållande nice dag faktiskt. :) Har gjort lite utav den.
Åkte med Kalle in till Kalmar, gick och handlade på Maxi och kom som vanligt ut med mer än vad man hade tänkt sig.. Fyndade lite på Kid också. 2 rosa krukor och en termos. :D Me like termosar.

Nu ikväll gav jag mig på ett pyssel! Tänkte att jag ska försöka komma på ett pyssel varje dag fram till jul. Allt från bakat till papper. Så de kan bli intressant. Kan inte lova att de blir varje dag, men ska verkligen verkligen försöka!


Dagens projekt gick ut på en make-over. En tråkig adventljusstake i Ek best. Nej tack, det passar INTE i mitt hem. Så...




Från en skiiiiiit tråkig adventsljusstake [med maskerings tape ;)] till.....


.. denna underbara rosa skapelsen a la Anna!

Är riiiktigt nöjd faktiskt! Har dessutom pimpat med egen designade "ljusmanchetter",
ibland har man sina ljusa stunder. :)

Kom dessutom på att jag måste ju skryta med de fina födelsedags presenterna jag fick.
Fick ett present kort på massage av Sara, underbara lilla Sara, du vet vad Anna behöver. ;)
En liten orkidé av Hilda och en stoooooor av Mamma och Sven, och boken "Vinterns Goda Ting."
Av syster fick jag boken "Dekorerade tårtor till fest", helt underbar! En massa roliga grejer till muffins och sånt. :D

Nu hägrar sängen och Criminal Minds. :)

Natti Natti!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar