The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 3 november 2009

Flower Loom. :D

Köpte för något år sen en Flower Loom. Har aldrig lagt ner energi på att lära mig den, men nu så! Tror jag fattar nu. Så ska göra om lite grejer här hemma. Främst i Nelias rum. :) Så ska bli intressant att se resultatet sen. :) Hittade en massa ramar idag, när jag gick igenom en garderob här hemma. En massa ramar och terakotta krukor.. En jävla blandning, men där stod de i en back. :P Så jag vet vad jag ska göra i morgon iaf. ;)
Gick som sagt igenom en garderob. Hittade även en massa band, plysh tyg och annat skoj, så nu vet jag vad jag ska göra när jag får hem mormors symaskin iaf. :) Hoppas den kommer snart. Vill bara sätta igång med allting nu. Helst på samma gång. ;) Men de lär ju inte hända. Ska försöka fixa i ordning lite i mitt hem i morgon är tanken. Städa utav bara fan. Och fixa och dona. Ta ett rum i taget och sen göra en eller två roliga grejer till varje rum. Då tar de inte lång tid att städa, det är en sak som är säker. :)






Flower loomen. :D


Blev en runda ut i skogen idag så att jag kunde göra klart kransen. Den blev yvig och små galen, precis som jag, så blev riktigt nöjd.



Kransen ska Pimpas i morgon. :D



Var ju tvungen att fixa en liten burk till alla mina band. :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar