The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 17 november 2009

Shame on me...

Nu har jag verkligen varit hur dålig som helst på att uppdatera.. Detta är inte bra. Kan ju börja med helgen. Helt UNDERBAR ! Åkte ner till Karlskrona med Kalle cid halv 1 tiden från Kalmar, efter diverse fixande. Gick runt lite nere i Karlskrona och tittade och sen åkte vi ut till hans moster i Nättraby. Var där ett tag och små pratade och hade jätte trevlig, sen kördes vi ut mot färjan. FBlev en evinerlig väntan. Men de var värt de.
Väl på färjan så gick vi till taxfreen och tittade lite. Köpte med oss öl och satte oss i hytten. Satt där oxch drack, lyssnade på musik och hade bara det jätte mysigt. Gick upp till baren och drack lite till. Hamnade på dansgolvet, och jag var inte i hytten förrän runt 4 halv 5. söndagen var inte så rolig, Kalle väkte mig vid halv 6..... genom att tända och släcka lampan.. Gick upp och åt frukost, ner till hytten, sov ett tag. Vaknade igen runt 12. Åt ännu en gång.. Och jag har nog aldrig känt mig så sliten.. Sen blev de åter en vända sova och se upp vid 5. Köpte det i taxfreen som vi skulle ha med oss hem. Sen åter igen hytten. Sen gick vi upp och satte oss i baren och drack kaffe. Kom av färjan vid 8, efter en massa stul. Mc Donalds på vägen hem, och sen hämta pyret hos Morfar. Hon var så lycklig över att se oss. Hon gav oss båda sånna baaaaamse kramar.

Väl hemma pratade jag i Telefon med Sara någon timme eller så, sen sova.
Igår var jag i Kalmár och tittade lite. Hittade ett par skiiit snygga stövlar till prinsessan. HGon var hel nöjd när jag kom hem med dem.
För övrigt så har det varit städ dag med Sara idag, hon kom redan igår, och så satt vi och pysslade och lirade singstar.
Det är så skönt att ha kontakt med henne igen. vi har alltid skoj ihop! Så det är en Finlands kryssning inplanerad med henne, Tobbe och Ricard. Ska bli nice, får se när de blir bara. Men ser verkligen fram emot de.

Nu ikväll har jag nästan gjort klart täcket av mormors rutor till Prinsessans docksäng. Blev grymt bra!
Ska väl krypa ner i sängen nu är väl tanken.. Så skriver mer i morgon. :)

Nighti nightii. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar