The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 20 november 2009

On the road again..

Sitter på bussen mot Sthlm. Fan vad drygt.. Befinner mig just nu i Västervik.
Finns dessutom inget kontaktuttag på bussen. Så får hålla til godo meed batteriet på datorn, som håller en timme. Sen då? Hade planerat tt kolla på film hela vägen, men icke...
Veronica ska möta upp mig på city terminalen, eftersom att Micke jobbar, sen blir de ut till Gustavsberg och jobba. Var uppe vid kvart i 6 i morse. Har sovit en timme på bussen hittills, och de finns ju inte myckjet att göra, så de kommer garanterat bli ett par timmar till.
Pratat need Kalle en stund, och Sara och Natalie.

Har varit jätte dålig på att uppdatera mig de senaste dagarna. Ber verkligen om usäökt för de.
Var nere hos Ine och Caroline på Ines Nail Lash igår, och fick tippar. Me so happy! Ska lägga upp bild den i eftermiddag, när jag har fått tag på lite ström. ;)
För övrigt så händer de inte så mycket här på bussen. Rullar igen och nästa gång man får hoppa av för att röka och sträcka på benen blir väl i Nyköping eller Norrköping.
Vill vara framme nu!!


Ger en mer utförlig uppdatering när jag befinner mig i Sthlm.

Kramar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar